fredag 3 juli 2009

Efter solsken kommer regn.... SNYFT!

Efter en dryg veckas värmebölja här i storstaden som kom det då.... det förhatliga regnet! Fast det gör ju inte så mycket om det regnar under dagen då jag ändå sitter inne på jobbet. Men ikväll vill vi ha sol och värme igen för då bär det av till Boule & Berså. http://www.boulebersa.se/ Vill du ha spö i boule kom och gör oss sällskap vetja! En skön grej med regn på sommaren är att asfalten doftar så gott och det kan jag tack och lov njuta av då jag sitter med alla fönster öppna här på kontoret.


Vill att det ska bli en sådan där härlig kväll som jag började semestern med förra året på Boule & Berså! Vi håller tummarna. För om det kommer regn efter solsken så måste det ju betyda att det solsken efter regn oxå!

1 kommentar:

anna sa...

ååå jag som trodde det va nästa fredag du menade:(