fredag 28 augusti 2009

Blondes have more fun??

Igår var nog den längsta dagen EVER! Den var så seg och långtråkig så jag höll på att gå upp i atomer. När jag blir så där uttråkad börjar jag alltid fundera på att klippa av mig allt hår. Och har jag väl börjat fundera så brukar det vara svårt att backa..... Tur att jag inte är uttråkad så ofta och tur att jag har hår som växer som ogräs. Igår vände jag mig dock till min kära väninna Therese för att få hennes råd. Tyckte hon att jag skulle klippa en kort page?!

Hennes svar var väldigt tydligt -
NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Inte klippa! Tänker mer Carolina Gynning tycker jag, kanske inte svart men brunt med lite kaffelatte-slingor?
INTE KLIPPA!!!

Denna gång följer jag Tessans råd. Nu har jag bokat tid för färgning på Hårgänget nu på tisdag - aahhhhhh gick väldigt fort att få en tid! Jag trodde jag skulle behöva vänta en månad eller så.... Vill ha färgen lite som den här donnan

Inga kommentarer: