tisdag 18 maj 2010

Möt Christian A

Detta är alltså mannen med stort M, min alldeles fantastiske tränare Christian - http://www.mypaper.se/show/text.asp?pid=345282487066207&page=25

Ifredags tog vi vår vänskap till en helt ny nivå..... Jag ligger på rygg på golvet för att göra sit ups och Christian A sitter vid mina fötter och klämmer ihop mina ben med sina. Jag ska göra sit ups och ge honom en medicinboll varje gång jag "reser" mig. När jag är redo och Chrille installerar sig nere vid mina fötter inser jag helt plötsligt att hela hans "paket" vilar mot mina smalben.... Jag inser ju att han inte alls menar något med detta och skulle förmodligen tycka det var urpinsamt om jag säger något. Vad gör man??? Det är bara att bita ihop och göra dessa jäkla sit ups.... Så efter 20 sit ups med "paketet" mot smalbenen är det så äntligen dags för vila och till omgång 2 har Christian justerat till sin ställning... Helt omedvetet, eller så är han precis lika medvetande om detta som jag och även han bara valde att ignorera detta, har vi alltså kommit varandra ännu lite närmre... Ja se där, det händer grejer på gymmet!

3 kommentarer:

jenny sa...

oj oj oj jag vad ska man göra....det valde nog helt rätt strategi! go pettan

Tuss sa...

Hahahaha fy fan vad kul! (fòr oss som inte behòver vara dàr i allafall =) )

Anonym sa...

Haha, dagens roligaste! :-)

/A-H