torsdag 22 juli 2010

Sjukt nöjd!

I vanliga fall när Christian har semester så brukar jag oxå ta semester (från träningen), men det funkar inte nu. Då skulle det bli ett träningsuppehåll på två månader och det går ju inte för sig. Jag måste säga att jag är förvånad över mig själv att jag ändå har lyckats träna så pass mycket som jag gjort. Det har blivit 3 joggingturer / vecka och det tycker jag är mycket med tanke på att jag aldrig joggat tidigare i mitt liv!

Idag fick jag dock den största belöningen av alla. Efter att ha joggat 5 km på löpbandet så står han helt plötsligt där - Christian A!! Jag kunde knapp tro mina ögon. Han verkad nästan lika nöjd över att se mig där som jag var över att se honom. Vilken jävla tur att jag var och tränade just idag! Jag vet att jag tränar för min egen skull, men det utesluter inte att jag blir ännu gladare då "magistern" faktiskt ser att jag gör min hemläxa. Sedan kan man inte annat än att le när man möts av stora kramen och ett "Fan, vad tight du ser ut!" Jag har sagt det förr, men säger det gärna igen - I LIKE CHRISTIAN A!! Och längtar redan till i september när vi sätter igång med tortyrträningen igen!

Inga kommentarer: