torsdag 12 augusti 2010

I did it!!

Ett av mina mål denna semester har varit att jag ska jogga fram & tillbaka ut till korset, stora vägen. Detta är en sträcka på 6 km. So far har jag gått ut och joggat hem. Men idag bestämde jag mig för att det var dags att se om jag orkade jogga hela vägen. Och det gick! Nu gäller bara att detta inte blir en engångs grej. Alltså blir det påt´igen imorgon! Blev så glad att jag var tvungen att skicka iväg ett SMS till Christian och berätta om min lycka. Har på känn att det kommer väl att straffa sig förr eller senare... Men skit samma - ikväll ska jag bara njuta av detta!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag säger bara: go go go girl, jag är på ditt lag/fastern

made by Helen sa...

Heja, heja!! Tack! Du är mitt lag!

Anonym sa...

Du är SÅ bra. Mycket vill ha mer, eller hur? //Åsa