tisdag 9 juni 2009

Mina duktiga föräldrar!

Känner du mig så vet du att jag kommer från en familj där det fullkomligen kryllar av frisörer, eller har i alla fall gjort en gång i tiden. Nu är det "bara" mamma och pappa kvar som håller frisörfanan högt! Se vad som sagt som dem och deras yrkeskunnande:

På Eniro skrivs det om mamma:
Gerensteins Herr- o. Damfrisering
Tel 08 - 650 26 37, Wargentinsg. 7, 112 29 STOCKHOLM ·
medelbetyg 5.00 1 omdömen
HON kan färg slingor och permanent....
.... och är dessutom sååååååå rar och trevlig. Margareta G var namnet!
omdöme 5 2009-01-12 Berit

Och i tidningen King har man skrivit följande om pappa:
Fin frisyr i Stockholm?
Fråga: Hejsan. Som nyinflyttad i Stockholm har jag stött på ett litet problem. Jag börjar få en riktigt ovårdad frisyr och behöver därför hjälp att välja frisör. Vart ska jag klippa mig för att få bäst klippning för en lagom peng?
Jonathan S
King: Ett tips är Gerensteins Frisering på Wargentinsgatan 7, 08-650 26 30, där chefredaktör Per Nilsson klipper sig för 200 kr. Det går inte att boka tid, kassamaskinen är lika gammal som frisersalongen (30-talet), nackhåret får sig en omgång med rakkniven och du får garanterat en trevlig pratstund. Trendkänslan är väl sådär, men vet du hur du vill ha det lär det inte gå fel.


Inga kommentarer: