onsdag 10 juni 2009

Morgontrött - inte ibland

En av mina stora sorger i livet är att jag är så sjukt morgontrött. Och tyvärr beror det inte på att jag går och lägger mig sent utan det spelar ingen roll - alltid sjukt morgontrött. Men sedan ibland har jag mina ljusa stunder och har inga problem alls med att gå upp.... Som imorse när jag till min egen förvåning infinner mig på Dagmar-utförsäljning kl. 08.00. Har ju givetvis inte ätit någon frukost ännu, men ändå, jag är där i denna arla morgonstund. Jag har gått och klämt och känt på dessa koftor i över 2 år snart men aldrig fått tummen ur och slagit till. Men så imorse till ett riktigt fyndpris dessutom slog jag till.
Jag är numera stolt ägare till en kofta av denna modell

Men i dessa färger

Ska nog ta en sväng förbi efter jobbet ikväll och se om de hängt ut något nytt.

Inga kommentarer: