onsdag 30 december 2009

I survived!

Det finns tydligen en ok kondition och god armstyrka i min kropp. (som givetvis kan och ska bli otroligt mycket bättre!) Vem hade anat det?!! Dessa två sidor trodde jag tillhörde de svagaste hos mig. Se så fel man kan ha, men det är ju där Christian A kommer in i leken. His job to know. Nu är jag inbokad 2 ggr / vecka i 3 veckor framöver. Intressant! Känner redan nu hur min kropp kommer skrika av träningsvärk and I like it! Fan, beach 2010 here we come! Muffins? kanske ni undrar. Ja, dessa stod de och delade ut till alla när man gick från gymmet. Åt jag den - nix. Nu är det allvar. Imorgon är det fest och på fredag eventuellt en bakispizza alt. kebab, med sedan är det bye bye åt detta ett tag framöver.

3 kommentarer:

Tuss sa...

Heej! Kul att du vart inne på min blogg ;)

Jag såg dina skor - snyggga!
Vad gillar du boken då? :)

Jul och nyår har vart bra, igår var en riktig bakis dag med pizza och 4-5 filmer.
Vart nyår lyckat?
Ha de gott :)

Anonym sa...

Nu ska vi se om detta funkar för din inte helt itiserade faster. Håller alla tummar o hejar på dig;)

made by Helen sa...

Boken tycker jag absolut hamnade hos rätt person! Har dock inte hunnit kolla in den så noga ännu. Har i alla fall sett att jag har två par som finns representerade i den. Känns lite stort!

Se där fabulous faster - det funkar! I eftermiddag kör första passet igång. Intressant!