torsdag 3 februari 2011

Äntligen.....

.... drar träningen med Christian igång igen! Jag har ju varit superduper förkyld sedan jag kom hem från semestern så i tisdags ställde jag in vår träning. Första gången ever som jag gjort det - kändes inte bra. Men ikväll så går vi på det igen. Den skall vara förkylningsanpassad, dvs utan flås och hopp bara styrka.

Tror att det under semesterns gång även bestämdes att vi ska springa halvmaran i höst så det gäller att komma igång med löpningen oxå! HEJA HEJA! Eller går det under "what ever happens in Vallan, stays in Vallan!"??

2 kommentarer:

Anonym sa...

HALVMARAN?!?!?!?!? Det får min anmälan till La Parisienne att blekna, surt men vääldigt OK;) GoGoGo/Fastern

made by Helen sa...

Men springa och prata franska på en och samma gång är inte att förakta! Ditt alternativ låter mycket mer exotiskt!