onsdag 16 februari 2011

God morgon härliga onsdag!


Igår var jag så trött, så trött! Hade ont på konstiga ställen i kroppen efter måndagens bowling. En bowling som jag givetvis förlorade... hade väl inte trott något annat. Jag kräver dock revansch!! Sedan var det dags för ett pass med Christian igår, 1 timme hårdkörning och sedan "tvingade" han mig att avsluta med 30 minuter på crosstrainern. Det blev crosstrainer enbart för att alla löpband var upptagna. Annars så verkar han hata denna maskin. Han säger att den är alldeles för lätt, bättre att springa och göra jobbet själv. Så klart! Behöver väl inte säga att jag var rätt slut när jag kom hem..... Slutade med att jag gick och la mig redan kl. 21.30.


Idag är jag därför riktigt pigg! 9½ timmars sömn har gjort susen! Är nu redo att möta denna härliga dag med ett leende på läpparna!! Nu börjar till och med solen att titta fram och himlen börjar bli fint klarblå! Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer: