tisdag 7 april 2009

Ett år äldre, men....

.... absolut inte ett år visare....
Vilken härlig kväll det blev i lördags då jag firade med mina härliga tjejkompisar! Det var en strålande kväll med gott sällskap, god mat (hoppas jag) och mycket gott att dricka (lite för mycket)! Fick en massa roliga presenter som jag tackar ödmjukast för! Allt från böcker, vin, klocka, skor, skidhjälm, skönhetsprodukter till blind dates och manligt könsorgan i choklad..... Petra, you are crazy! Men jävligt roligt!! Min egen present till mig själv var i söndags att jag fick tillåtelse att ligga i fosterställning hela dagen i min soffa och må riktigt illa. Som man bäddar får man ligga. Hur som helst var det värt det! Jag hade en jättebra födelsedagshelg! Och även ett stort tack till mor & far som ställde upp dagen efter och hjälpte mig med städning.

Inga kommentarer: