torsdag 8 april 2010

Hela världen är randig

När jag var i Japan och hälsade på Millan slogs jag av hur mycket randiga kläder den familjen äger. Jag tror att alla fyra familjemedlemmar hade något randigt på sig varje dag. Det blir ganska mycket randigt då jag faktiskt var där i lite drygt tre veckor och de hade inte samma rand på sig många gånger. Sedan jag kommit hem har jag till min stora förvåning upptäckt att jag är inte mycket bättre själv.... Har kanske inte randigt varje dag, men det blir några gånger i veckan i alla fall. Det randiga klädförrådet blir ju inte mindre av att jag plockade upp dessa två skönheter igår på vägen hem från jobbet. Och vet ni vad - de är inköpta på barnavdelningen! Det var verkligen inte igår jag köpte plagg där till mig själv och de sitter inte alls tight! Tack för det Christian A och mig själv så klart! Hårt arbete lönar sig!

Inga kommentarer: