fredag 30 april 2010

Idag är jag glad!

Testet är över. Det var inte perfekt, men vi är nöjda ändå. På grund av dålig planering från Christian A's sida genomfördes testet igår med rätt bra träningsvärk i rygg och lår. Inte optimala förutsättningar, men vi fick helt enkelt göra det bästa av situationen. Och som jag jobbade..... trodde ett tag att jag skulle dö på löpbandet, men det gick. Löpningen förbättrade jag med 1 minut på 1 level högre än förra gången, alla andra övningar gick oxå mycket bättre. Dessa var till och med över Christian A's förväntningar. Man brukar inte förbättra så mycket efter ett tag utan det går lite långsammare då, men jag verkar tydligen ha bråttom - beach 2010 närmar sig.... Sedan 1 januari 2010 har följande hänt:
  • Fysisk ålder minskat med 11 år
  • -7 kg kroppsfett
  • -6 kg på vågen
  • -3 cm arm
  • -4 cm bröst
  • -8 cm midja
  • -5 cm lår

Nu fortsätter vi resan mot målet och hela maj är inbokad med 2 ggr / vecka.

Ha en trevlig Valborg!

Inga kommentarer: