torsdag 26 februari 2009

Trist torsdag

Idag känns det lite grått och trist! Alltid när man ska åka på semester så tycker jag att dagarna innan är så jobbiga, man längtar liksom bara iväg.... vill inte vänta längre! Och nu är det faktiskt bara 2 dagar kvar. Ska bli så skönt!

Dagen blev roligare när jag fick prata lite med en av de bästa vänner man kan ha! Hon går igenom ett helvete nu, men lyckas ändå sprida energi och glädje runt omkring sig. En fantastisk människa som jag med stolthet kallar min vän! Sedan kan man inte göra annat än att dra på smilet lite när man ser dessa härliga huvudbonader...

Jag var och köpte lite böcker på lunchen. Det är ju trots allt bokrea. Ett inköp blev denna bok av Eva Wrede.
Fråga mig inte varför jag köpte just denna, men av någon anledning så har jag varit nyfiken på den enda sedan den kom ut.

Inga kommentarer: