måndag 23 februari 2009

Ny vecka

Så är det måndag igen. Helgen passerade förbi rätt fort. I fredags var Jenny & Co över på middag. Andréas anslöt sig efter det att han var färdig i tvättstugan samt tillagat en lammstek - väldigt husligt..... Mycket trevlig afton! När klockan närmade sig midnatt så tyckte dock Sacke att det var dags för alla att gå hem. Sagt och gjort.
Resten av helgen gick i pysslandetstecken..... Var en sväng på Panduro och köpte fina tyger... får se vad det blir av dem. Just nu är tanken kuddar till soffan, men man vet aldrig vad det kan sluta med. Blev lite sugen på att kanske sy ett lapptäcke.....



Har redan nu börjat med stegräknare för att få en viss hum om hur långt 7000 steg är. Igår gick jag hem från mamma & pappa och det var 3600 steg. Imorse tog jag bussen till jobbet och då fick jag endast ihop 152 steg. Blir intressant att se hur många steg det är från jobbet och hem.... kanske 4000. En sak är dock säker, ska jag komma upp i minst 7000 steg om dagen så blir det inte tal om att ta buss till och från jobbet! Måste rätta mig själv, stegräknaren var inställd på km och inte steg imorse, alltså blev det 1.52 km och inte 152 steg...

Inga kommentarer: