tisdag 26 januari 2010

Grönt är skönt!

Denna bild fick jag skickad till mig av Susann i förra veckan. Tagen på Lenas & Mattis bröllop för en herrans massa år sedan. På bilden har vi en av de klänningar som ska sitta som en smäck i sommar. Det är bra att man har en del målplagg. På torsdag är det dags för test på gymmet för att se om det hänt något. Eller som Christian A väljer att säga "Så får vi se VAD som hänt." Tycker om hans inställning, själv är jag lite mindre optimistisk. Vågar inte hoppas utan bättre att vänta och se.

Just nu längtar jag otroligt mycket efter att få ha mindre med kläder på mig. Är trött på långkalsonger, stora dunjackor, mössa, vantar och klumpiga skor. I miss my sneakers! Vi hoppas på lite varmare väder i Japan - I wish! Tänk vad skönt det skulle vara om jag kan börja cykla till jobbet när jag kommer hem från semestern. Vi håller tummarna!

Inga kommentarer: