tisdag 12 januari 2010

Himmelriket

Igår var första dagen på 1 vecka som jag inte hade träningsvärk. Nästan för bra för att vara sant! Vad gjorde jag då..? Tränade med Christian A så klart! Vårt tredje pass och det blir inte lättare. Jo, plankan blir LITE lättare, men bara för det menar jag inte att det är lätt. Så idag lär väl min polare träningsvärken komma tillbaka. Igår var det ben och bål som fick sig en omgång så ikväll lär jag väl inte kunna sätta mig ner på toan. Och imorgon kör vi överkropp och bål. Så på torsdag, fredag lär jag väl inte komma upp ur sängen. Men det positiva i kråksången är att jag tycker det är kul och det börjar dyka upp lite tecken på förändringar på kroppen. Han ger mig valuta för mina pengar den där Christian A! I like! Nu har vi alltså 4 gånger kvar, sedan blir det semester i en månad och sedan går vi på det igen. HEJA HEJA!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hejar på dig - o det gör Peter också - o det gör Totte osså - gogogo/Puss