fredag 29 januari 2010

Mats - vilken grabb!

Hur glad blir man inte när man kommer hem och hittar detta på hallgolvet!!

1000 tack för all uppmuntran och glada tillrop jag får från nära och kära på min väg mot beach 2010! Det värmer gott i hjärtat ska ni veta!

Hur gick det då igår..?!?? Det gick faktiskt skitbra! Jag joggade alla kilometrar utan att hålla i mig eller gå ett endaste steg. Jag kunde knappt andas och ansiktet var rödare än den mognaste tomaten man sett, men fan jag sprang hela vägen in i mål! Jag har förbättrat mig från 100 - 200% på alla övningarna. Jag har på 3 veckor, 6 pass med Christian A, minskat min fysiska ålder med 5 år. Den är fortfarande för hög, men den är på god väg neråt. I mått mätt har jag gått ner 4 cm över brösten, 2 cm överarm, 3 cm i midja, 2 cm lår och fått bort hela 3.5 kg kroppsfett. Christian A var mycket nöjd, och är han nöjd är jag nöjd. Nu gäller det att jag skärper mig under semestern och är redo för fight igen 2/3 när vi har nästa träningspass inbokat.

Inga kommentarer: