torsdag 19 mars 2009

Caution!

Igår var jag, Susann, Millan & Andréas på Orionteatern och såg Bounce. Det var hur bra som helst! Får du tag i biljett så rekommenderar jag dig verkligen att gå. Jag skulle till och med kunna tänka mig att gå en gång till om du vill ha sällskap - allt för att se min nya idol Filmon "Fille" Michael!! Vilken babe!


Caution! Bounce nya föreställning på Orionteatern, bjuder publiken på en visuell resa i 3D-format. Caution! Utspelar sig runt om, ovanför och mitt bland publiken, och som titeln säger: var beredd på allt från vatten, djur och blod till förstås, svettig dans. Om detta avskräcker dig - så kom! Det här är en föreställning som handlar om rädsla och att övervinna den. Caution! Du kanske inte är beredd på det som väntar dig om du knackar hål på ytan.

Inga kommentarer: