fredag 13 mars 2009

Face & feets

Igår var vi på SPA-kväll. Rebecca hade bokat in oss på pedikyr alternativt ansiktsbehandling på PRIVATSKOLAN För hudvård och SPA, http://www.privatskolan-fhk.se/. Man är helt enkelt för dålig på att unna sig sådana här små treatments. Jag har lovat mig själv att bli bättre på detta, minst 1 gång i månaden får det bli framöver.
Här ligger Rebecca, Tessan & Jessica på rad. De såg ut att ha det riktigt mysigt! Ansiktsbehandling får det bli för mig nästa gång jag går.
Fotgänget, jag, Jenny & Ellen, kanske inte hade det lika cosy, men våra fötter tackar ödmjukast för behandlingen. Jag var lite mer vågad i mitt val av lack än de andra två. Tänkte om man slår till på knallrött så kanske våren kommer lite fortare.
Nagellacket fick man på köpet, det tycker jag var flott. Kom dessutom hem med någon form av spray som skulle filas in i fötterna och göra dem mjukare. Allt för att få fina vårfötter till högklackatsäsongen börjar.

Inga kommentarer: