måndag 30 mars 2009

Pyssel

Det har varit en extremt lugn helg. Jag har varit helt osocial och bara varit hemma och pysslat. Faktiskt riktigt skönt! Ibland behöver man lite alone time. Det har givetvis stickats och virkats, men jag har oxå börjat sy en del. Förra vecka så köpte jag den här boken och i den finns massor med roliga saker!

Den är skriven av Lotta Jansdotter. http://jansdotter.com/ Lotta gick en klass över mig i skolan. När jag var och hälsade på Millan i Japan så berättade hon att Lotta var superpopulär där. Hon hade en del böcker som Lotta givit ut. Coolt när folk från Våbban slår igenom ute i den stora världen!

Lite social var jag i söndags, träffade föräldrarna. Mamma fixade äntligen mitt hår. Vi bangade dock ur när det gäller hårfärgen. Så nu är den precis som vanligt. Jag kompenserade dock detta med att klippa av ca 10 cm där bak. Jag har dock inte gett upp helt när det gäller ny hårfärg, men vi suger lite till på den karamellen innan vi slår till.

Inga kommentarer: