onsdag 31 mars 2010

the Butt Blaster

Catharina A, min naprapat, har bett mig säga till att Christian A att jag ska få träningsuppgifter för den stora sätesmuskeln, eller rumpan som jag kallar den. Detta gjorde jag då lydigt igår och voilà - möt min nye vän the Butt Blaster!
Detta kan vara maskinen från helvetet! Jävlar vad jobbigt det var! Idag är jag glad att jag kan sitta på rumpan överhuvudtaget! Jag bönade och bad om att aldrig mer få köra med denna Butt Blaster, men det kan jag se mig i månen efter. Christian A har nämligen bestämt att denna ska ingå varje gång nu, bara just för att jag bad om att aldig mer behöva använda den. Han ser snäll ut, men det är han inte!! Nu i april blir det hårdkörning, 2 pass i veckan och sedan avslutar vi månaden med ett nytt fystest. Blir alltså en månad till med ömmande kroppsdelar. Härligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar om det finns nån mer än jag som är seriöst avis. Gästar han månne nånsin Nacka Strand...
'Fastern'

made by Helen sa...

Varför blir jag inte förvånad! Det finns nog en Butt Blaster där med! Annars får du komma och hänga med mig i stan!