torsdag 18 mars 2010

Yoga & Flow

Ikväll ska jag prova på något nytt SATS Flow. Ska gå med Susann som varit på detta tidigare and she likes it.
En klass inspirerad av tai chi, kampsport, dans och pilates. SatsFlow är en holistisk klass där öst möter väst. Du förbättrar din styrka och rörlighet samtidigt får du även den mentala biten i denna klass. Låter intressant! Nästa vecka ska Christian A på semester så det blir till att träna på egen hand - vilket äventyr! Sedan så har jag till 99% bestämt mig för att åka på yogaresa till Korsika i sommar. Mycket yoga nu...

2 kommentarer:

Tuss sa...

Vad duktig och ambitiös du är! Jag får lite dåligt samvete :)

Om du skickar din mail såkan jag maila fler bilder om du vill!

Kram!

Anonym sa...

Go yoga go - gärna i mina fotspår - avverkade Koriska yogaresa förra året - mys!/Fastern