torsdag 4 mars 2010

Mössor åt folket!

Detta damp ner i inboxen i måndags -
"Ja nu har jag ju nu en speciell fråga: såg att Malte o Melker raskt fick varsin fin mössa - men jag da´? Som behöver en limegrön/vit i vilken fason som helst bara den passa att åka skidor i...?Så klart inte på nåt sätt prioriterat i ditt hektiska liv men skulle du sitta därhemma o det kliar intensivt i fingrarna av sysslolöshet - ja då kan det ju kanske vara ett alternativ. O om inte garnlåda är full av limefärgade restgarner kan du helt bortse från detta meddelande.
O för övrigt hoppas jag du mår hur bra som helst!KramRenée"
Klart faster ska ha sig en mössa när hon åker till alplandet!! Leverans ikväll - see you!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och vet ni vad - den sitter som en smäck! Thanks love

made by Helen sa...

Efter den behandling mina ömma vader fick igår så virkar jag dig hur många mössor som helst!! Idag kan jag nästan gå.....