onsdag 12 november 2008

Get Cutie

På fredag är det partaj!



Johan & David fyller år och det ska firas ordentligt.
Klädsel redan fixad. Äntligen ska jag få använda min klänning som jag köpt hos Get Cutie i Brighton. Tessan, jag kan lova att jag jobbar hårt med brun-utan-sol, så du kommer inte se röken av någon som helst form av "undertröja" för att dölja eventuellt för mycket blek hud! Get Cutie kanske inte har världens coolaste hemsida, men tygerna är dessto coolare. Den är väl värd ett besök! Och de som jobbar där är verkligen urgulliga!

Friday = party! Johan & David are having a birthday party and we’re going to celebrate them like never before.Outfit already taken care of. Finally I’m going to wear my dress which I bought at Get Cutie in Brighton. And I can promise you Tessan, I’m not going to wear a jumper beneath it. Working hard with the “Talk to the tan”-cream. Get Cutie might not have the coolest website in the world, but the fabrics are so much more cooler! Have a look at their site! And the people who work there are GREAT!

1 kommentar:

pandemix sa...

That's WHATSUP! nice!