onsdag 12 november 2008

Sticka, sticka, sticka....

Just nu har jag en hel del stickprojekt på gång, men det som ligger mig varmast om hjärtat är tröjan Meredith. Har endast ärmarna kvar, så snart är jag i mål.



Design Kim Hargreaves. Garn och mönsterbok går givetvis att köpa hos Wincentgarner. Här kan ni ser mer av Kims design – http://www.kimhargreaves.co.uk/ . Like her stuff!

Knit, knit, knit
Got a lot of knitting projects going, but the one closest to my heart is the Meredith jumper. Only the sleeves left so I'll be able to wear it soon. The designer is Kim Hargreaves. Yarn and pattern are available at Wincentgarner. At this website you can see more of Kim's designs. I really like her stuff!

3 kommentarer:

Dalton sa...

Sticka sticka sticka...min Pippi-tröja:)
Man vill ju bli först i Sverige med en Pippi-tröja, made by Helen!!

Anonym sa...

Helen,

Are you taking orders??????????? Cause if you are then I am dying for a poncho! PLEASE?!?

Nick

made by Helen sa...

Ska sticka en till Millan först, sedan kan jag absolut sticka en till dig. Har en jättefin modell, ska fixa bild så du kan se.