tisdag 11 november 2008

Morgonmänniska - pyttsan!

Varje kväll när jag går och lägger mig så tror jag verkligen på att jag ska gå upp morgonen därpå och ta den där uppfriskande och nyttiga morgonpromenaden. Jag kan väl helt enkelt bara konstatera att det so far ALDRIG har hänt! Och jag vet att man aldrig ska säga aldrig, men jag tror nog att jag med säkerhet kan säga att det aldrig kommer hända. Jag vet ju detta, men ändå lyckas jag verkligen intyga mig själv att det kommer hända varje morgon. Imorgonbitti ska jag boka in mig på yoga kl. 06.45 på SATS - får se om det blir lättare att komma iväg på detta. Det har ju i alla fall hänt tidigare........... Håll tummarna!
Morning person – NOT!
Every night when I go to bed I really believe that I’m going up early the morning after to take that healthy and refreshing morning walk. I can just say that so far it’s never happened. And I know you’re never supposed to say never, but this time I think it’s safe to say it’ll NEVER happen. I know this, but some how I still manage to fool myself every time. Tomorrow morning I’ve booked yoga at 06.45 at the gym – let’s hope it’s easier to get out of bed early for this. This has happened before so keep your fingers crossed!

2 kommentarer:

Jess sa...

Annars funkar nattpromenader också. Gick säkert fem mil nattliga promenader i helgen. Vetefan om man blir smalare om man går från pub till pub dock, men någon form av jämvikt kanske man uppnår?

sa...

Keep trying love - själv har jag umgåtts med tanken i 35 år eller så.../Fastern