onsdag 10 december 2008

les Alpes

Oh, nu har vi äntligen bokat resa till Alperna! Vecka 10, 28/2-7/3, bär det av till Serre Chevalier, Frankrike. Ska bli riktigt kul att åka till ett ställe där jag inte varit förrut! http://www.langley.eu/sv/skidresor/franska-alperna/serre-chevalier/

Nu får jag börja med träningen på allvar så jag orkar med alla äventyr som väntar. Då det till en början föreslogs att vi skulle åka till ett ställe som endast har 1 st lift i hela sitt system så förstår jag att detta blir ingen solsemester direkt. Ska genast höra med Jenny om jag kan låna hennes hjälm. Här kämpade man i år för att bli av med den där röd/blå/vita -hjälmen som föräldrarna tvingade en att ha på sig och nu är man där igen. Trodde väl aldrig att jag frivilligt skulle sätta på mig en kruka igen. Ni märker att jag har lite hatkärlek till det här med hjälmar....

Inga kommentarer: