måndag 15 december 2008

ÄNTLIGEN!!!!

Imorse inträffade något historiskt...... jag gick äntligen den efterlängtade morgonpromenaden! Mitt busskort gick ut i helgen och jag har gett mig fan på att jag inte ska köpa ett nytt. Så nu är det bara att bita i det sura äpplet och traska. Laddade hela dagen igår inför detta och så blev det verkligen av. 42 minuter tog det exakt och då hann jag till och med in en sväng på ICA ST Eriksplan för att köpa bananer och Keso. Nu får vi bara hoppas att detta håller i sig och att jag är lika pigg och alert imorgonbitti.....

FINALLY!!!!!
This morning something historical happened..... I took that wished-for morning walk! My buscard expired this weekend and I have no plans on buying a new one. So face the fact and start walking. It took 42 minutes to be exact and that's including one stop at ICA to buy bananas and KESO (cottage cheese). Now keep our fingers crossed and hope I'm this alert tomorrow.......

Inga kommentarer: