onsdag 17 december 2008

NR 9

Idag är det den 17 december och det betyder att Susann fyller år. Grattis Susann! Ikväll ska jag hem till henne och fira. Ska bli kul att se alla goa vänner som kommer dit, nu var det ett tag sedan.
Det är faktiskt helt galet, men jag känner 15 personer som fyller år i december månad. Som tur är ställer inte alla till med kalas för då skulle man vara helt bankrutt i dessa julklappsshoppar tider.... För har man inget kalas får man inga presenter - så det så! Alltså kan man ana att det finns en pressie till Susann eftersom hon bjuder in till kalas ikväll. Susann är nr 9 i födelsedagsbarns raden, återstår alltså 6 personer.

ps. Imorse blev det ingen promis för jag skulle till Marie och hämta halsband. Men imorgon är det jag som traskar igen. Slutar det regna så kanske jag kompenserar med att gå hem till Susann ikväll... ds.

No. 9
Today, 17 of December, it's Susann's birthday. Congratulations Susann! Tonight I'm going to her place to celebrate her. It's going to be fun to see all good friends who are coming, it's been a while. It's actually a bit crazy but I know 15 persons who's birthday is in December.... Luckely not everybody throws a party... I would go bankrupt in these Christmas gifts shopping times..... 'Cause if you don't throw a party you don't get a gift - that's just how it works! So you can sense there's a gift in store for Susann. So Susann's No. 9 of all December birthday kids - only 6 left.
ps. I didn't walk this morning 'cause I had to go to Marie to get some necklaces. But I promise to walk again tomorrow. If it stops raining I maybe even walk to Susann's place tonight. ds.

Inga kommentarer: