onsdag 3 december 2008

Styrelsen

I stort så har det här varit en rätt trist och grå dag. Ute har det varit pisstrist väder och på jobbet har det inte hänt så mycket kul. Ibland har man sådana dagar, tack och lov inte så ofta. Det som i alla fall förgyllde tillvaron var Tessans inbjudan till Lussevaka-fest ute på Aspö. En sådan fest kan man bara inte tacka nej till.

Nu på kvällen har jag varit med på mitt första möte med styrelsen i bostadsrättsföreningen där hemma där jag bor. Har ställt mig till deras förfogande och de tog de tillvara på ordentligt..... Från och med årsskiftet så jag bostadsrättsföreningens kassör! Ja, du läste helt rätt - KASSÖR! Hur i hela världen gick det till??!! En sak är säker, min käre far kommer få sig ett gott skratt och sedan bli ordentligt orolig för föreningens ekonomi..... Ja, ja, det ska nog gå bra. Jag gick ju med i detta för att lära mig något nytt och nu har jag verkligen fått något att bita i. Håll tummarna för att det går vägen. Imorgon är det jag som kommer Googla på allt som har med uppgiften att göra......

Snart är det dags att knoppa in. Vi hörs säkert imorgon! God natt!

Inga kommentarer: