måndag 8 december 2008

Världens bästa faster!

Jag har världens bästa faster! Hon lystrar till namnet Renée Maria Lindén.


I lördags, 6 december, så fyllde hon år och jag glömde helt och hållet bort att gratulera henne. Detta är givetvis helt oförlåtligt, men jag hoppas kunna kompensera detta genom att tala om för alla jag känner vilken härlig person min bästa faster i hela världen är!
Renée är inte bara snygg, skärpt och otroligt omtänksam - hon är en jäkligt tuff kvinna! Min bästa faster i hela världen har faktiskt bestigit Afrikas högsta berg Kilimanjaro, 5895 möh. Allt om detta äventyr finns att läsa i tidningen HÄLSA nr 10 2008. Jag vill gärna tro att jag i många avseenden är rätt så lik min kära faster eftersom jag gärna vill vara lika cool som hon, men jag vet i alla fall att jag har ärvt två utmärkande saker från henne, vi har likadana händer och sedan så ÄLSKAR vi båda att ge bort (och även få) julklappar. Åter igen vill jag be om ursäkt för min miss och vill därför nu ta tillfället i akt och utbringa ett
"HIPP HIPP HURRA för världens bästa faster 2 dagar för sent!"

Inga kommentarer: