fredag 5 december 2008

Äntligen fredag!

Så börjar arbetsveckan lida mot sitt slut. Detta enbart för att ersättas av "arbetshelgen". Har så många halsband att trä i helgen så jag blir förvånad om jag kommer att komma utanför dörren överhuvudtaget. Sedan blir ju inte saken bättre av att jag envisas med att tillverka de flesta julklapparna som jag ska ge bort själv. Nå väl, det är bara några helger om året som det är så här så de smällarna kan jag ta.

Ikväll ska jag i alla fall få gå ut och roa mig lite. Jag, Susann och Peter ska gå och kolla på Culture Beat. Ni vet, de där med slagdängan "Mr Vain". Kan bli humor....

Till sist måste jag bara få bjuda på en av de mest fantastiska blider jag vet. Säger inte en bild mer än tusen ord?!! Vem har sagt att det alltid ska vara roligt att åka skridskor.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej

Nu har vi lite nya bilder på skriskokungen. Där skiner solen och det är idel glada miner. Kommer så fort min dator funkar.

Andreas

made by Helen sa...

Oh, ser med spänning fram emot dessa! Har dock svårt att tro att någon av dessa kommer peta ner denna bild från favorittoppen.