onsdag 14 januari 2009

Längtar bort

Sitter här på jobbet och längtar mig bort. Det är hela 46 dagar kvar tills det bär av till Serre Chevalier för skidåkning. Ska bli sjukt kul!
Har faktiskt hittat en hjälm som jag gärna vill ha. Visst är den snygg! Nu ska jag bara hitta en affär där den säljs. Någon som vet var jag kan hitta den?

Andra resor jag gärna hinner med i år är en tripp till Japan för att hälsa på familjen Binz. Som läget ser ut nu så verkar det som att september ligger bäst till. Hoppas det kan passa in i allas schema. Min förra resa till Japan var verkligen en upplevelse. Klart coolaste land jag varit i!! Måste passa på att åka dit många gånger igen innan de hinner flytta därifrån. Fick vara med om så mycket som man aldrig kommer i närheten av när man bara är vanlig turist i ett land. Klart ett minne för livet.


Sedan har jag börjat längta till New York oxå. Efter det att jag var där så var jag först lite besviken. Hade nog lite för höga förväntningar, men nu börjar det suga i NY-tarmen igen. Måste åka tillbaka och inse att the Big Apple är en av världens coolaste städer!


Just nu får jag dock nöja mig med en "resa" till Sats Odenplan, det börjar bli hög tid för yogan. Namasté!

Inga kommentarer: