torsdag 15 januari 2009

Medelålders?

Igår fick jag det jag tycker är ett litet, pyttelitet, tecken på att man inte är purung längre...... En inbjudan till ett Tupperwareparty. Ska iofs bli kul och jag har ju verkligen bett om att få vara med på ett själv så det kom inte som en hel överraskning. Irre, som håller i eventet, var noga med att påpeka att det skulle vara andra deltagare med som också tillhör den yngre skaran. Kändes rätt skönt att höra att man tillhör den yngre skaran.

En fundering, när är man egentligen medelålders??

Jag vet redan nu en sak som jag ska köpa, denna ostkupa.

Vi har sådan på landet och mamma & pappa har hemma hos sig. Den är superbra!

Idag har träningsvärken börjat komma smygande. Detta gör väl att man känner sig ytterligare lite äldre än vanligt. Tupperwareparty och träningsvärk i en härlig kombination! Var är min värld på väg?!!

Inga kommentarer: