tisdag 13 januari 2009

Tappat helt

Hjälp! Det som började så bra har nu bara raserat.... Det är så klart mina morgonpromenader jag syftar på... den eviga följetongen i mitt liv. I söndags så hittade jag ett månadskort på marken - tackar! Det gäller tom 5 februari och har fått mig att nu två dagar i rad åka buss till jobbet. Inte bra! Kortet är som ringen i Sagan om Ringen. Det bara trollbinder mig och lurar mig att gå på bussen. Sedan har jag inte heller någon motivation att komma iväg till gymmet. Bokar in mig på klasser den ena dagen för att sedan gå in och avboka dem dagen efter. Försöker locka med mig Susann, men det funkar inte så bra. Får se vad hon säger om yoga imorgon på lunchen. Snart får jag nog kalla in PT-Tessan. Hon brukar vara hårdare än hårdast när det gäller detta. Finns få människor som kan ge mig så dåligt samvete över saker som hon. Det är bra i vissa lägen!
Susann svarade positivt på min fråga om yogan. Så nu är vi inbokade kl. 12 imorgon och det finns inga ursäkter för att dra sig ur.

Inga kommentarer: