torsdag 8 januari 2009

Vardag igen.

Så då var alla helger över och det är åter till den vanliga vardagen igen med heldagar på kontoret. Detta betyder givetvis att jag promenixar till och från jobbet varje dag igen. Känns lite märkligt nu när vi går hem att det är mörkt ute. Man har liksom vant sig med att det är ljust ute så arbetsdagen är över. Det har varit väldigt lyxigt med många halv- och hellediga dagar. Jag tror till och med att jag är riktigt utvilad, vaknar liksom väldigt tidigt på morgonen och är inte sjukt trött och på kvällarna när jag ska gå och lägga mig är jag inte riktigt trött. Hmmm, detta är en märklig känsla. Bara hoppas att den håller i sig, i alla fall detta med att vara pigg på morgonen. Ska det blir så att år 2009 är det året som jag äntligen kommer igång med morgonpromenaderna och lämnar morgontrötta Helen bakom mig!?? Hoppas, hoppas, hoppas!

I tisdags när Jenny & Co var runt på visningar blev de interjuvade av SvD. Janne var väl den som stod för snacket och han och Sacke blev fotade. Men vilka var det som hamnade i tidningen....



Hamnar denna bild på väggen i Halmstad mån tro?? Känner vi Kotten rätt så är nog risken rätt stor.

Inga kommentarer: